maandag 15 juli 2013

De bluesrockband George Thorogood & The Destroyers

De bluesrockband George Thorogood & The Destroyers gaf afgelopen zaterdagavond in Paradiso een concert waar de dynamiek vanaf vloog. In anderhalf uur tijd werd het spectaculaire repertoire afgewerkt met een indrukwekkende performance en slide-gitaarspel van Thorogood.
Het razend enthousiaste publiek swingde en juichte mee.
Bij * who do you love stond het podium in lichterlaaie en vurige tongen likten de coulissen.

 
* who do you love 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Eerder 'recentelijk' bezochte concerten in Paradiso:
Johnny Winter (april 2013
Walter Trout (maart 2012)
Little Feat (augustus 2010)

3 opmerkingen:

  1. Es,

    Het kost mij jammer genoeg heel veel moeite om jouw weblog te bereiken. Na ongeveer 3 kwartier ellende heb ik dan eindelijk het eerste nummertje kunnen beluisteren. Ik ga er vanuit, dat jij genoten hebt, maar het is geloof ik toch niet helemaal mijn ding.

    Groet je S,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische band met een goede basgitarist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit moet een hele belevenis geweest zijn volgens je filmpjes er van toch. Je hebt blijkbaar volop genoten van dit concert, blij voor je lieve es!
    En OT: inderdaad, het is The Error Team met Mounia Error 1, Matto Error 2 en Bobby Error 3 hihi, clevere meid!

    BeantwoordenVerwijderen